MODNI NATEČAJ ZA SLADOKUSCE

04.12.2023
Brezčasnost ter iskanje stičišča med lokalno folkloro, tradicijo in futurizmom – to je bil cilj letošnjega modnega natečaja REDical Park Vol. 02 - Folk Fusion, ki so ga že drugič organizirali pri podjetju Pernod Ricard Slovenija, lastniku blagovne znamke Beefeater Gin Tonic, in to z namenom mladim slovenskim modnim oblikovalcem ponuditi platformo kreativnosti in boljše prepoznavnosti.



Med ustvarjalci 83 modnih kreacij je žirija izbrala 12 finalistov, ki so gostom na modni reviji v ljubljanski Cukrarni predstavili svoje umetnine v malem.



Žirijo in tudi obiskovalce je najbolj navdušila Kaja Bakan, oblikovalka, ki je za svoje oblačilo navdih črpala iz prekmurske folklore – iz ročnih tehnik pletenja slamnatih izdelkov in prekmurskih ljudskih pesmi.



Prejela je štipendijo v višini 3.000 evrov, s svojim videnjem folklorne dediščine Slovenije skozi oči sodobnosti pa so navdušili tudi preostali finalisti. Dogodek, kakršnih bi si v Sloveniji zagotovo želeli še več!



KREATIVNA ZASNOVA PROJEKTA: IRENA KOTNIK, LUČKA FABIJAN, MAŠA STANIĆ IN SONJA VLAŠIČ, DROM AGENCY
UMETNIŠKI DIREKTOR: MARKO KLEMEN, DROM AGENCY
STUDIJSKE FOTOGRAFIJE: MARIJO ZUPANOV