SHERO = SHE + HERO

04.10.2022
Wonder Woman ali Catwoman nista le izmišljena lika iz sveta stripov. Sta prvi ikoni feminizma, zaradi katerih so ženske vloge začele pridobivati na veljavi in sčasoma prevladati v svetu, ki so mu prej vladali le moški junaki. Ustvarjene so bile zato, da bi drugim ženskam (in ne samo ženskam) dajale navdih, pogum in vzor. Takšne junakinje so pokazale, kako se postaviti za svoje vrednote, kako doseči svoje cilje, kako se boriti proti zlu in pokazale, v čem je njihova moč. Takšna je tudi "Shero" - ženska superjunakinja, katere največja prednost je njena notranja moč. V svoji notranjosti skriva številna čustva. Je občutljiva, hkrati pa se zna boriti za svoje sanje in jih tudi uresničuje. Za cilje in ideale se z roko v roki bori z drugimi ženskami, saj verjame v moč sestrstva in medsebojne podpore.



Kolekcija SHERO poudarja žensko notranjo moč


V kolekciji SHERO so predstavljena najbolj modna oblačila te jeseni. Vključuje volnene plašče, usnjene jakne in bomberje. Vključuje tudi prevelike suknjiče z drznimi linijami ali rdečo obleko, s katero boste izstopali. Kolekcija izhaja iz moške garderobe, se nanaša predvsem na trend power suit, značilen za 80. leta prejšnjega stoletja, s SHERO kolekcijo pa je to postal stajling uspešnih žensk. Obleke, ki poudarjajo silhueto z asimetričnimi izrezi, volančki ali izrezi, pa se nanašajo na ženske, ki se počutijo samozavestne v svojem telesu. Prisotni so tudi ležerni elementi, vključno z majicami s slogani, ki izražajo moč. Zračne, mehko drapirane tkanine so v nasprotju z značilnim temnim džinsom in naravnim usnjem, kar ustvarja zanimivo, raznoliko mešanico. Ponudba Answear.LAB je v odtenkih črne, sive, bele in bež barve z močnejšim rdečim poudarkom. Čiste, drzne in močne barve naj bi podkrepile sporočilo kolekcije in se sklicevale na vsemogočnost žensk.

Answear.LAB za podpira ženske v resničnem svetu


Za kolekcijo SHERO se poleg univerzalnega, ženskega sporočila skriva še nekaj več. Blagovna znamka Answear.LAB svojih dejavnosti ne omejuje na modno ustvarjanje, temveč želi svojim strankam pomagati, da živijo svoja življenja. Od svoje ustanovitve answear.LAB ustvarja kolekcije v omejenih izdajah in se vključuje v pobude, ki ženskam po vsem svetu ne prinašajo prave podpore. Primer takih dejavnosti je lanskoletna kolekcija Girl Power, katere izkupiček je bil namenjen podpori izobraževanja žensk s strani fundacije Carpathian Foundation. Blagovna znamka je uvedla tudi dogodek "I am a Feminist", katerega namen je širiti zavedanje o svetovnem dnevu feminizma in se izobraževati o vlogi enakosti. "Vse to nam daje navdih za druge dejavnosti, kot je ustvarjanje kolekcije o superjunakinjah. Pri Answear.LAB verjamemo, da bi moral imeti vsak od nas, ne glede na poreklo, veroizpoved ali spolno usmerjenost, možnost, da se uresniči, izpolni svoje sanje in živi dostojanstveno. Ženskam želimo pokazati, da imajo moč, ki jim omogoča, da se vsak dan počutijo posebne in opolnomočene," pojasnjuje Agnieszka Korsak, direktorica blagovne znamke Answear.LAB.
Omejena kolekcija SHERO vam je na voljo le na answear.si