JENNIFER LOPEZ KOT OBRAZ GC ZAPESTNIH UR

16.04.2018
Ikonična in izjemno uspešna Jennifer Lopez je obraz nove spomladanske Gc kolekcije zapestnih ur. Kampanja, posneta v elegantni vili in slike, ki vzbujajo klasičen GUESSov življenjski slog, so navdahnjene z vplivi estetskega in osebnega sloga same Jennifer, tako kot pevko pa tudi ure odlikujejo predvsem eleganca, glamuroznost in dinamičnost. Ure so na voljo v prodajalnah Slowatch - odslej tudi v  strogem centru mestnega središča, na Slovenski cesti v Ljubljani. 




O Gc urah
Gc je švicarska blagovna znamka, ki se zavzema za zagotavljanje vrhunskih časomerilcev za moške in ženske, z izborom luksuznih materialov in presenetljivim dizajnom, vse po presenetljivo dostopni ceni. Gc ure proizvaja in distribuira Sequel iz  podjetja Timex Goup. 15-letni licenčni sporazum z družbo GUESS?, Inc. daje Sequel-u ekskluzivne pravice distribucije Gc ur po vsem svetu (več kot 70 držav).

O podjetju GUESS?, Inc.
Ustanovljeno leta 1981, je podjetje GUESS začelo kot podjetje za kavbojke in od takrat uspešno zraslo v svetovno blagovno znamko življenjskega sloga. GUESS?, Inc., uspešno oblikuje, trži in distribuira kolekcije sodobnega življenjskega sloga, od oblačil, jeansa, torbic, ur, obutve pa vse do nakita.