ŠPELA ŽORŽ: "NE UPAMO SI SANJATI DOVOLJ VELIKIH SANJ."

08.03.2018
Pot do pravega uspeha je največkrat dolga, ko pridemo do cilja, ki smo si ga zastavili, pa se pravo delo po navadi šele zares začne. Kako se na najboljši način spopasti z izzivi v poslovnem in zasebnem življenju, nam je zaupalo 5 Slovenk, izvrstnih vodij in prepričljivih vizionark, ki dokazujejo, da je vrh mogoče osvojiti tudi v visokih petah. Ena izmed njih je tudi Špela Žorž, direktorica oglaševalske agencije Grey.

Špeli je bilo že zgodaj jasno, da najbolj uživa pri govorjenju, organizaciji, odločanju in upravljanju. Potem ko je najprej želela postati odvetnica, nato pa direktorica, se je nekega dne povsem po naključju vpisala v Študentsko sekcijo Društva za marketing Slovenije in odprl se ji je popolnoma drug svet. »V tretjem letniku faksa mi je postalo jasno, da si bolj kot karkoli drugega želim službe v oglaševalski agenciji.« To si je želela tako močno, da je bila pripravljena tudi kuhati kavo in čistiti tla, da bi le bila tam, kjer je želela biti – v oglaševanju. »Po koncu študija sem dobila prakso v agenciji Luna, kjer sem se kmalu redno zaposlila in postalo mi je jasno, da sem našla sanjski poklic. višje. Po desetih letih sem nato Sčasoma se napredovala vedno višje, na koncu pa pristala na Greyu, katerega direktorica sem od leta 2014,« razlaga Špela, ki se skuša vsak dan naučiti česa novega. »Sem velik perfekcionist, toda najteže se je bilo naučiti krotiti jezo,« odkrito priznava, saj sama zase pravi, da je rojeni kolerik, ki pa se vedno drži štirih vrednot: iskrenosti, poštenosti, spoštovanja in osebne integritete. Mama dveh hčerk je prepričana o tem, da si lahko ženske v Sloveniji uspešno kariero zgradijo s prav toliko truda kot moški. »Vsaka sposobna in ambiciozna ženska zlahka prileze do ravni srednjega menedžmenta, tam pa se velikokrat zatakne. Ne vem, zakaj. Ne upamo si sanjati dovolj velikih sanj, saj menimo, da jim ne bomo kos. Moški so pripravljeni tvegati veliko več, zato napredujejo laže in hitreje." Ko beseda nanese na usklajevanje vseh obveznosti, tudi Špela za pomoč zaprosi svoje najbližje. »Vse lahko dosežeš, ko si obdan s pravimi ljudmi. Te imam tako doma kot tudi na svojem delovnem mestu, saj Grey skupaj z mano vodi peščica izjemnih in odgovornih ljudi, zato  je zgodba o Greyevem uspehu naša skupna zgodba.«

Kaj so o svojih kariernih uspehih povedale Mojca Briščik, direktorica Slovenske oglaševalske zbornice, Tanja Skaza, direktorica podjetja Skaza, Urška Dobnikar, vodja operative v podjetu SmartNinja, ter Katja Fašink, vodja korporativnega komuniciranja za skupino Eles, si lahko preberete v članku Biznis v visokih petah, ki ga najdete v marčevski številki revije Gloss, zakulisje snemanja fotozgodbe pa si lahko ogledate na našem Facebooku in Instagramu.