SKODELICA KAVE, KI POGANJA PODJETNIŠKE IDEJE

09.12.2021
Rituali zasedajo pomembno vlogo v naših življenjih, saj nam dajejo občutek nadzora in ustvarjanja stabilnosti. Pomena vsakodnevnih ritualov se zaveda tudi podjetje Franck, ki vsem tistim, ki jih v napornem vsakdanjiku preganja čas, ponuja okusno kavo Franck Crema. Prav s svojim priročnim načinom priprave in bogatim okusom navdušuje uspešne slovenske podjetnike, med katerimi sta tudi Rok Starič (Rok’s) in Vanja Rainer (4kidsandus). Ob skodelici 100-odstotno turške kave sta v sklopu posebnega spletnega dogodka Poslovni pogovor ob kavi razkrila zanimive podrobnosti začetkov svoje karierne poti in spregovorila o načinih, kako si v natrpanih urnikih vzameta čas zase.

Za katere rituale si Vanja in Rok vsak dan vzameta čas? »To je zagotovo jutranja kavica. Brez tega je moj in Juretov dan pokvarjen. Zelo pomembna pa mi je tudi fizična aktivnost – ko na treningu prebudiš svoje telo in se boriš s samim sabo,« hitro odgovori Vanja in doda, da so po njenem mnenju vsakodnevni rituali nujni, da se vsaj takrat posvetiš sebi in ne razmišljaš o poslu. Tudi Rok se strinja, da se v hitrem tempu življenja premalo zavedamo pomena majhnih ritualov, ki nas sprostijo in razbremenijo naše misli: »Med mojimi rituali je zagotovo pitje kave, ki mi v mojem hitrem tempu življenja predstavlja trenutek, ki si ga vzamem zase. Čeprav je to le tistih kratkih 10 minut, mi to omogoča, da se za tisti čas umirim in zadiham. Pa tudi sprehodi z družino. To sta tista rituala, ki mi pomagata, da si vzamem čas zase in za svojo družino.«



Želja po zdravem življenjskem slogu je rodila podjetniško idejo

Rok Starič (Rok’s) je prve korake svoje uspešne poslovne shodil leta 2014. Takrat se mu je v iskanju zdravega načina življenja porodila zamisel ustvariti naravno 100 % arašidovo maslo brez dodanih soli, olja in konzervansov. Vse se je začelo kar v domači kuhinji, ki pa je kmalu postala premajhna za vsa prejeta naročila. A pot od ideje do kakovostnih izdelkov danes prepoznane blagovne znamke je bila dolga in polna izzivov. »Potrebnih je bilo nekaj začetnih ponesrečenih poskusov, nekaj pokvarjenih gospodinjskih aparatov, da je naposled le nastopil trenutek, ko sem si rekel to je to. A to je bil šele začetek uveljavljanja blagovne znamke, ki je bil še posebej v začetni fazi dolgotrajnega pridobivanja zagonskega kapitala in zelo visokih začetnih stroškov zelo turbulenten,« je pojasnil Rok.




Skok iz cone udobja je vodil do družinskega podjetja naravne kozmetike

Zahtevna pot do poslovnega uspeha ni prizanašala niti Vanji Rainer, ki je skupaj s partnerjem Juretom v želji, da bi našla izdelke, primerne za občutljivo kožo njunih otrok, ustanovila podjetje z naravno kozmetiko 4kidsandus. »Pot do realizacije je bila dolga. Začela sva se udeleževati raznih predavanj, izobraževanj, hodila sva na dogodke uspešnih start upov, ki so podajali svoje izkušnje. V projektih sva dobila najboljše mentorje, ki so naju usmerjali, da nisva naredila preveč napak. Kljub zapletenem in dolgotrajnem postopku najinih prvih samostojnih poslovnih korakov sva zvesto sledila svojim idejam in ciljem ter verjela, da nič ni nemogoče, če le imaš fokus in si upaš iz cone udobja,« je o začetkih poslovne poti spregovorila Vanja in poudarila, da si moraš za rast podjetja neprestano postavljati vedno nove in visoke cilje.

Nekaj trenutkov zase 

Da sta kava in podjetništvo zmagovalna kombinacija, pravita tudi podjetnika Rok in Vanja. Jutranja kavica je namreč tista, ki poganja njun dan, ju napolni z energijo in velikokrat tudi prispeva k novim kreativnim idejam. Franck Crema je prava 100-odstotno turška kava, ki z enostavno pripravo in odličnim okusom navdušuje vse ljudi, ki tudi v najbolj zaposlenem dnevu želijo uživati v odlični skodelici kave. Zaradi posebne tehnike mletja lahko kavo Franck Crema pripravimo na dva načina. Če imamo dovolj časa, si jo lahko pripravimo na klasičen način v džezvi, ko pa se nam mudi, jo le prelijemo z vročo vodo, jo premešamo in počakamo minuto.