PRVI ŠPORTNO OBARVANI CHATBOT NA SVETU

22.09.2021
Na ljubljanskem stadionu Žak je Mastercard v sodelovanju s športnimi klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje lansiral prvega chatbota (virtualnega asistenta), ki bo uporabnikom v pomoč pri sledenju ključnim informacijam kluba, novicam, rezultatom, novostim v navijaški trgovini in celo nakupu vstopnic ter naročanju hrane in pijače s stadionskega sedeža kar mimo vrste. Gre za prvi tovrstni chatbot na svetu, ki ga odlikujejo edinstvene funkcionalnosti kot so izbira klepetalne aplikacije (Viber, Facebook Messenger, Apple Business Chat) ter možnost oddaje naročil in plačilo hrane ter pijače neposredno iz klepetalne aplikacije - mimo gneče na stadionu, kar iz svojega sedeža, ne da bi ob tem zamudili kakšne pomembne minute tekme. »Kot tehnološko podjetje z veliko strastjo do športa nenehno stremimo k ustvarjanju inovacij, ki nadgrajujejo uporabniško izkušnjo. V sodelovanju s klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje smo se tako podali v razvoj chatbota, ki danes združuje dve pomembni strasti družbe Mastercard – željo po nenehnem tehnološkem napredku in gojenje strasti do športa ter povezovanje z lokalnimi klubi. Veseli nas, da lahko lokalnim skupnostim pomagamo do digitalizacije in navijačem ponudimo popolnoma novo tehnološko napredno storitev,« je ob lansiranju inovacije poudaril Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija.  



Chatbot slovenskih športnih klubov je razvilo podjetje 2Mobile in bo uporabnikom na voljo na treh različnih kanalih: Apple Business Chat, Facebook Messenger in Viber. Kot prvi na svetu dodatno spodbuja brezstično plačevanje in s tem zmanjšuje vrste za dosego prigrizkov med tekmami in nakup vstopnic, ob tem pa s personifikacijo športne klube spreminja v »chat« prijatelja, ki v pogovoru pomaga pri uresničevanju navijaških želja uporabnikov.