COCA-COLA ZA DOBER NAMEN

17.12.2019
Akcija #vednopodpiraj dober namen, pod okriljem katere je Coca-Cola v Sloveniji v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš podelila donacijo v skupni višini 67 tisoč evrov, je zaključena. Prejemniki donacije in nosilci zmagovalnih projektov so Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo, Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladih športnikov in društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju. Namen akcije #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov. Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo, je poudarila pomen podpiranja skupnosti, v katerih podjetje posluje: »V družbi Coca-Cola je družbena odgovornost podstat poslovanja. Celoten izkupiček akcije #vednopodpiraj dober namen v višini 67 tisoč evrov namenjamo nosilcem zmagovalnih projektov. S ponosom podpiramo njihovo poslanstvo.«
Začetki letošnje akcije #vednopodpiraj dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene. Več o akciji #vednopodpiraj dober namen najdete tukaj.