SLOVENSKE PODJETNICE O SVOJEM USPEHU

08.03.2018
Teorija je eno, praksa pa drugo. Ko boste imeli v malem prstu vse, kar so vas naučili v šolah, preberite še nasvete 10 uspešnih žensk, ki so si zgradile izjemno kariero. Takšna je lahko tudi vaša, pot do nje pa ne pelje le skozi ugledne izobraževalne institucije šole, ampak tudi čez številne druge izzive. Z njimi se spopadite oboroženi z vedenjem, ki ga ne boste našli v nobeni predavalnici tega sveta …



»Moja poglavitna prednost pri razvoju blagovne znamke je bila, da v sebi združujem karakterne lastnosti tako oblikovalke kot tudi poslovne ženske, zato sem na trg večkrat poslala izdelke, ki so bili finančno uspešni, hkrati pa so bili zame projekt, pisan na kožo moji 'oblikovalski duši'. To je dodana vrednost mojega dela, opazna v vsaki kolekciji, kar kupci hitro prepoznajo. Za uspeh v poslu sta pomembna tudi pogum in močna volja, visoka merila pa je treba imeti tudi na področju moralnih vrednot. Vedno je treba hoditi po svoji lastni poti, hkrati pa biti dojemljiv za kupce – jim znati prisluhniti ter biti pozoren, ali ti potrjujejo pot, po kateri hodiš, ali pa ti sporočajo, da so potrebne določene spremembe.«

Zlata Zavašnik, direktorica in oblikovalka slovenske blagovne znamke moških oblačil Sens



»Malo za šalo, malo pa zares, se mi zdi ključnega pomena, da si poslovna ženska izbere pravega življenjskega sopotnika, ki jo spoštuje in 100-odstotno podpira, saj je potem vse veliko laže. Pomembno je tudi usklajevanje različnih vlog – mame, žene in poslovne ženske – in če ima ženska občutek, da je kljub vsem tem vlogam v družini vse pod nadzorom, ji to tudi v karieri vliva dodatno samozavest. Ta se krepi tudi iz občutka, da znamo delovni čas optimizirati do največje mogoče mere, zaradi česar svoj prosti čas nato razdajamo bolj smiselno in premišljeno. Slogan naše blagovne znamke je Udejanjanje filozofije poenostavljenega življenja in v skladu z njim skušam vsak dan živeti tudi sama, zavedam pa se, da poenostavljanje le redko pomeni tudi enostavnost.«

Alenka Potočnik Anžič, direktorica tržnega komuniciranja v podjetju Gorenje

Če vas zanima, kaj je o svojih kariernih uspehih povedalo še 9 ostalih slovenskih podjetnic, si v marčevski številki Glossa preberite članek Poslovni nasveti, ki jih ne učijo v šolah.