SKRIVNOSTNI CVET

30.11.2012
Leta 1907 je Shiseido na japonski trg poslal svojo prvo dišavo. Vse do takrat so na Japonsko dišave uvažali ali izdelovali slabe kopije. Shinzo Fukuhara, prvi predsednik družbe Shiseido, pa ni začel le izdelovati dišav iz japonskih cvetic, pač pa je bil tudi pionir novega parfumskega pristopa, ki je dišave pojmoval kot umetniško delo. Tako je začel ustvarjati vonje, ki temeljijo na konceptu čustev in podob, ne le na sestavinah. Zamisel, da parfum povezujejo s sliko ali z zgodbo, je v tistem času med Japonci veljala za nezaslišano. Leta 1919 se je na osnovi zgodbe o snežni princesi rodila dišava Snow Fairy, s čimer je Shiseido ustvaril popolnoma novo dišavno izkušnjo – čisto in skrivnostno hkrati. Pod vodstvom Fukuhare je Shiseido izdelal več kot 50 različnih cvetnih dišav, zato so ga sodobno misleči novinarji označili z imenom Hana no Fukuhara, kar v japonščini pomeni roža ali nos Fukuhara.
Leta 1964 je Shiseido tudi za tuji trg ustvaril dišavo. Zen je s svojim enigmatičnim imenom, pa tudi z edinstvenim vonjem in embalažo, ki se je spogledovala z umetnostjo lakiranja iz 16. stoletja in z motivi iz enega najbolj znanih japonskih templjev Kodaiji, prebudil občutek orientalskih skrivnosti. Letos so to skrivnost pri Shiseidu še poglobili in jo nadgradili z novo zgodbo. Praznujte trenutek, ki se je začel že pred davnimi 140 leti in preizkusite novo dišavo Zen Secret Bloom, poklon preteklosti in razburljiv prehod v prihodnost. Cvetni chypre vonj je ustvaril Michel Almairac.
Sorodni članki
Preberi več >